07 02 2015

Temmuz Luna'ya seyahat rehberi... Italya

İtalya'ya düşsün yolun ... Belki hayatının aşkıyla venedik macerası yasamak mmm cok büyüleyici... Yas olarak 25 ten sonrası tercih sebebim tabi Dedenin senelerce yasadığı yer... bu kadar çapkın bir adam tabi ki anca italya'da barınabilirdi Venedik'te en unutamadığın şey ne dersen 14€ verip içtiğim bir poşet çay idi. Bu notları okurken kesin anne gençken de böyle ikdisatlı mıydın diyeceksin? şimdi belki de sözlüğü açıp iktisat ne diye bakacaksın eğer bakıyorsan bu benim adıma büyük hayal kırıklığıdır ya neyse... Gemi ile gitmeyi planlıyorsan yunanistan patras'dan binebilirsin. Gemiyle venediğe giriş çok görkemli gerçekten de gavur yapmıs be hacı dedirtecek türden hem çok romantik, hem bi o kadar entellektüel ama sarsıcı şekilde soğuk İnsan bir yere sabit kalıp bakamıyor her an her bakış bir sanata çarpıyor yoruluyorsun daha karsıdan bakarken bu ıslak kente... deniz metroyu kullan mutlaka acımasızca pahalı meydan da indiğinde soldaki turist kabini varya eminim hala aynı kadın olacaktır orda ve ona hiç bir sey sorma çünkü o kadın bir yaratık parkta yatasın gelir direk meydandan düz devam et booking ten halletmişsindir otelini sen oyalanma basamaklardan aşağı inince normal bir şehri geride bırakıp bir masal dünyasına düşeceksin. Parani biriktir Tarihi ada otelelrinden birinde kal anakarada kalman cok yersiz o kadar gitmisken Lütfen evlerin mimarilerine bakarken suyun hemen üzerinde asılı duran çamaşırları düşünüp te kaç günde kuruyabileceklerinin hesabına girme sanane! Gondollarrr benim için çok manasız olmalarının sebebi sadece 250€ olması değil yavrum bit kadar bi kanal da yanyana gondollarda çarpışa çarpışa gitmekte yada romantik bir gondol turunda yanından gececek diğer bir gondolun manav olabilmesi çok yüksek sana aniden bir muz ve ananas uzatabilir! gitti romantik!!!:)böyle abuk saçma sebeplerim var işte seni asla bu kadar armut yetiştimeyeceğimden okurken beni anlayacağını umuyorum ya da binersen de bin yahuu... Suyun cok pahali oldugunu hatirliyorum ustelik magazalar arasindan gecerken super market bulmak zor cunku eski binalarin icinde bulunabiliyorlar anlamak zor bazen. pizza italya disinda her yerde daha guzel bence cunku hem cok pahali hem kagit gibi incecik bir orta boy pizza ve bor kadeh sarap 50 € ortalama iyi bir yerde uyduruk bufeler de sakin pizza ya da makarna yeme Paran olmazsa marketlerde cok lezzetli ekmek ve peynirler var buyuk kanala bakarken kuslarla birlikte yiyebilirsin oldukca keyifli. Dali muzesini gormeden donme bu konuda cok hassasim bunu mutlaka bilirsin mumkun oldugunca muzik dinle orda sokaktaki muzikleri evlerinden sandallariyla cikip ise giden insanlari izle butun kliselere gir elinde nereleri gormen gerektigini gosteren bi kitap vardir elbette ben sadece gozlerimin baktiklarini kulaklarimin duyduklarini paylasiyorum. Dusunsene attigin her adima degen dokundugun her duvara degmis vivaldiler, mozartlar git lulu ama mutlaka don... İtalya'ya düşsün yolun ... Belki hayatının aşkıyla venedik macerası yasamak mmm cok büyüleyici... Yas olarak 25 ten sonrası tercih sebebim tabi Dedenin senelerce yasadığı yer... bu kadar çapkın bir adam tabi ki anca italya'da barınabilirdi Venedik'te en unutamadığın şey ne dersen 14€ verip içtiğim bir poşet çay idi. Bu notları okurken kesin anne gençken de böyle ikdisatlı mıydın diyeceksin? şimdi belki de sözlüğü açıp iktisat ne diye bakacaksın eğer bakıyorsan bu benim adıma büyük hayal kırıklığıdır ya neyse... Gemi ile gitmeyi planlıyorsan yunanistan patras'dan binebilirsin. Gemiyle venediğe giriş çok görkemli gerçekten de gavur yapmıs be hacı dedirtecek türden hem çok romantik, hem bi o kadar entellektüel ama sarsıcı şekilde soğuk İnsan bir yere sabit kalıp bakamıyor her an her bakış bir sanata çarpıyor yoruluyorsun daha karsıdan bakarken bu ıslak kente... deniz metroyu kullan mutlaka acımasızca pahalı meydan da indiğinde soldaki turist kabini varya eminim hala aynı kadın olacaktır orda ve ona hiç bir sey sorma çünkü o kadın bir yaratık parkta yatasın gelir direk meydandan düz devam et booking ten halletmişsindir otelini sen oyalanma basamaklardan aşağı inince normal bir şehri geride bırakıp bir masal dünyasına düşeceksin. Parani biriktir Tarihi ada otelelrinden birinde kal anakarada kalman cok yersiz o kadar gitmisken Lütfen evlerin mimarilerine bakarken suyun hemen üzerinde asılı duran çamaşırları düşünüp te kaç günde kuruyabileceklerinin hesabına girme sanane! Gondollarrr benim için çok manasız olmalarının sebebi sadece 250€ olması değil yavrum bit kadar bi kanal da yanyana gondollarda çarpışa çarpışa gitmekte yada romantik bir gondol turunda yanından gececek diğer bir gondolun manav olabilmesi çok yüksek sana aniden bir muz ve ananas uzatabilir! gitti romantik!!!:)böyle abuk saçma sebeplerim var işte seni asla bu kadar armut yetiştimeyeceğimden okurken beni anlayacağını umuyorum ya da binersen de bin yahuu... Suyun cok pahali oldugunu hatirliyorum ustelik magazalar arasindan gecerken super market bulmak zor cunku eski binalarin icinde bulunabiliyorlar anlamak zor bazen. pizza italya disinda her yerde daha guzel bence cunku hem cok pahali hem kagit gibi incecik bir orta boy pizza ve bor kadeh sarap 50 € ortalama iyi bir yerde uyduruk bufeler de sakin pizza ya da makarna yeme Paran olmazsa marketlerde cok lezzetli ekmek ve peynirler var buyuk kanala bakarken kuslarla birlikte yiyebilirsin oldukca keyifli. Dali muzesini gormeden donme bu konuda cok hassasim bunu mutlaka bilirsin mumkun oldugunca muzik dinle orda sokaktaki muzikleri evlerinden sandallariyla cikip ise giden insanlari izle butun kliselere gir elinde nereleri gormen gerektigini gosteren bi kitap vardir elbette ben sadece gozlerimin baktiklarini kulaklarimin duyduklarini paylasiyorum. Dusunsene attigin her adima degen dokundugun her duvara degmis vivaldiler, mozartlar git lulu ama mutlaka don...

0
0
0
Yorum Yaz