30 11 2014

Sevgili kızım Luna'ya

Bebeğim Luna, seni beklerken hayatıma dair küçük notlar alıyorum yıllar sonra okuyup gülümsemen için. seni çok istiyordum canım kızım ama varlığını öğrenince oyle panikledim hatta panik atak nobeleri gecirdim desem az üstesinden gelemeyeceğimi düşünüp vazgectim senden, bilio musun luna karnıma 4 ay dokunmadım ben? aslında kormakta haksizda sayilmazdim çünkü ben cok beceriksizim hastaneye ilk gittiğimde annelik elbisesini hemen üzerine geçiren kadınları görünce daha da ürktüm nasıl da adapte oluvermişler her biri sanki 5 tane büyütmüşler gibi kendinden emin ve kucumser tavirlariyla ezip gectiler ustumden adeta. üzerimde öyle yalapşap duruyor ki annellik çünkü ben hiç büyümemişim ki luna hala süper kahraman t şhirtleri giyiyor, play stations oynuyorum. Topu topu 103 bölüm oyanayan leyla ile mecnunu 4 yıldır her gece izlemeden uyuyamıyorum. Gece lambam kapansin aglamaya baslarim korkudan En yakın arkadasım 16.5 yasında ki teyzen luna :( annelik için fazla çocuğum yani yırtık jeanlarimle hastanede her anne beni süzüyorken ben nasıl kendimi anne hissedebilirim ki! milletin bebeğini "ay ben tutamam düşürürüm"derken şimdi "sen" fikri sanırım cok soğuttu annelikten beni Bir kaç ay evvel nepal' de hacı olurken everest'te tanrıya seslenirken şimdi seni beklemek garip bir o kadar ürkütücüydü. Zaten başına neler getirdim yavrum ben senin, balıktan zehirlendim, merdivenlerden yuvarlandım 16 saat uçtum everest' e çıktım nepal birasında boğuldum, fip hastası kedimi iyilestirmeye calıştım, vejeteryan olduğum için b12 eksikliği yüzünden hastanelik oldum sayısız iğne yedin, aylarca seni doktora bile götürmedim ben, haftalarca dr Who seyredip dondurma yedim seni yok sayarcasına. Poffff... Yani baştan fiyaskoydum, 15 yasında anne olan cocuklardan bile beceriksiz ve yeteneksiz hissediyordum kendimi. Sonra ansızın öbür yarım çıkageldi! O bana ne yaptıysa önce hastaneye gittim. Doktorun kalp atışlarını dinlettiği o an var ya dondurdum hayatı ben o an rüya gibi Ellerini ayaklarını gösterdi gerçek bir bebek var içimde diye fısıldadım önce, sonra hadi ona bir sey söyle dediğinde benim sana ilk sözlerim "özür dilerim" oldu bilio musun? Hastane bahçesinde saatlerce ağladım sonra güldüm sonra yine ağladım bi yandan ağlayıp bi yandan gülerek hamile reyonlarında kosturmaya başladım karnımı insanlardan sakındığım ilk anı hatırlıyorum da seni koruma reflexim beni ne çok şaşırtmıştı sonunda kendimi pembe elbiseler alırken buldum işte:)) 4 aylık hamileyim bugün her anımda sana dualar ediyorum, et yemeye bile başladım damacana gibi olmaya devam ediyorum sayende;) yarın tarama testlerinin sonuclarını alacağım o kadar heyecanlıyım ki aslında hala çok korkuyorum. Ama bilio musun seninle tanışmayı öyle istiyorum ki en çokta birlikte büyümeyi, yatağımın altında ki cips zulamı bile seninle paylasmak istiyorum tabağından en güzel patatesini çalmak, birlikte çizgi film izlerken nutella kavgası yapmakta. İkimiz de süper kahramanlarımızı geçirip üstümüze gezeriz dimi ? çok başarılı bir anne olamam belki ama kesin çok iyi arkadaş oluruz he luna ?sırtıma çanta yerine seni takıp dünya turuma devam etmek istiyorum. Var mısın? Bence biz çok iyi bir ikili olabiliriz o günler için sabırsızlanan; Annen Mina Bebeğim Luna, seni beklerken hayatıma dair küçük notlar alıyorum yıllar sonra okuyup gülümsemen için. seni çok istiyordum canım kızım ama varlığını öğrenince oyle panikledim hatta panik atak nobeleri gecirdim desem az üstesinden gelemeyeceğimi düşünüp vazgectim senden, bilio musun luna karnıma 4 ay dokunmadım ben? aslında kormakta haksizda sayilmazdim çünkü ben cok beceriksizim hastaneye ilk gittiğimde annelik elbisesini hemen üzerine geçiren kadınları görünce daha da ürktüm nasıl da adapte oluvermişler her biri sanki 5 tane büyütmüşler gibi kendinden emin ve kucumser tavirlariyla ezip gectiler ustumden adeta. üzerimde öyle yalapşap duruyor ki annellik çünkü ben hiç büyümemişim ki luna hala süper kahraman t şhirtleri giyiyor, play stations oynuyorum. Topu topu 103 bölüm oyanayan leyla ile mecnunu 4 yıldır her gece izlemeden uyuyamıyorum. Gece lambam kapansin aglamaya baslarim korkudan En yakın arkadasım 16.5 yasında ki teyzen luna :( annelik için fazla çocuğum yani yırtık jeanlarimle hastanede her anne beni süzüyorken ben nasıl kendimi anne hissedebilirim ki! milletin bebeğini "ay ben tutamam düşürürüm"derken şimdi "sen" fikri sanırım cok soğuttu annelikten beni Bir kaç ay evvel nepal' de hacı olurken everest'te tanrıya seslenirken şimdi seni beklemek garip bir o kadar ürkütücüydü. Zaten başına neler getirdim yavrum ben senin, balıktan zehirlendim, merdivenlerden yuvarlandım 16 saat uçtum everest' e çıktım nepal birasında boğuldum, fip hastası kedimi iyilestirmeye calıştım, vejeteryan olduğum için b12 eksikliği yüzünden hastanelik oldum sayısız iğne yedin, aylarca seni doktora bile götürmedim ben, haftalarca dr Who seyredip dondurma yedim seni yok sayarcasına. Poffff... Yani baştan fiyaskoydum, 15 yasında anne olan cocuklardan bile beceriksiz ve yeteneksiz hissediyordum kendimi. Sonra ansızın öbür yarım çıkageldi! O bana ne yaptıysa önce hastaneye gittim. Doktorun kalp atışlarını dinlettiği o an var ya dondurdum hayatı ben o an rüya gibi Ellerini ayaklarını gösterdi gerçek bir bebek var içimde diye fısıldadım önce, sonra hadi ona bir sey söyle dediğinde benim sana ilk sözlerim "özür dilerim" oldu bilio musun? Hastane bahçesinde saatlerce ağladım sonra güldüm sonra yine ağladım bi yandan ağlayıp bi yandan gülerek hamile reyonlarında kosturmaya başladım karnımı insanlardan sakındığım ilk anı hatırlıyorum da seni koruma reflexim beni ne çok şaşırtmıştı sonunda kendimi pembe elbiseler alırken buldum işte:)) 4 aylık hamileyim bugün her anımda sana dualar ediyorum, et yemeye bile başladım damacana gibi olmaya devam ediyorum sayende;) yarın tarama testlerinin sonuclarını alacağım o kadar heyecanlıyım ki aslında hala çok korkuyorum. Ama bilio musun seninle tanışmayı öyle istiyorum ki en çokta birlikte büyümeyi, yatağımın altında ki cips zulamı bile seninle paylasmak istiyorum tabağından en güzel patatesini çalmak, birlikte çizgi film izlerken nutella kavgası yapmakta. İkimiz de süper kahramanlarımızı geçirip üstümüze gezeriz dimi ? çok başarılı bir anne olamam belki ama kesin çok iyi arkadaş oluruz he luna ?sırtıma çanta yerine seni takıp dünya turuma devam etmek istiyorum. Var mısın? Bence biz çok iyi bir ikili olabiliriz o günler için sabırsızlanan Annen mina

0
0
0
Yorum Yaz